Νιώθεις πως δεν σε φτάνουν οι 24 ώρες της ημέρας; Νιώθεις κουρασμένη; Δεν είσαι η μόνη…. Υπάρχουν τρόποι για να μπορείς να βρεις την ισορροπία και να είσαι σε φόρμα.

Βρες την ηρεμία. Ανακάλυψε κάτι που σε γεμίζει, σε αποσυμπιέζει, σε χαλαρώνει και βάλε το στη καθημερινή σου ρουτίνα. Π.χ. ένας μικρός περίπατος, ένα είδος γυμναστικής ή χορού, ένα χαλαρωτικό μπάνιο….

Κοιμήσου νωρίς, έχε ένα καλόν ύπνο. Πως θα το πετύχεις;

  • Απέφυγε την καφείνη λίγες ώρες πριν πας για ύπνο.
  • Διατήρησε μια ρουτίνα ύπνου και για τα παιδιά αλλά και για εσένα.
  • Ελαφρύ γεύμα τουλάχιστον μια ώρα πριν την κατάκλιση.
  • Μια ώρα πριν τον ύπνο δώσε την ευκαιρία στον ευατό σου να χαλαρώσει πχ με ένα ντους
  • Κλείσε τηλέφωνο, τηλεόραση και ότι μπορεί να σου αποσπάσει την ηρεμία

Φάε σωστά. Δώσε ενέργεια στον ευατό σου με τις κατάλληλες τροφές. Επένδυσε σε φρούτα και λαχανικά.

Ενυδάτωσου αρκετά με νερό και φρέσκους χυμούς. Εγώ έκανα προσπάθεια για να μάθω να πίνω αρκετό νερό. Και η αλήθεια είναι πως σιγά σιγά συνήθισα.

Άσκηση. Ξέρω πόσο δύσκολο ακούγεται και πόσο δύσκολο είναι να γίνει πράξη όταν είσαι μια πολυάσχολη μαμά. Όμως, βρείτε την άσκηση που σας ταιριάζει πχ χορός και ακόμα και αν δυσκολεύεστε να βρείτε χρόνο αρκετό, εξασφαλίστε 10 λεπτα την ημέρα για την αγαπημένη σας άσκηση. Βάλε μουσική και χόρεψε…

1
(Visited 22 times, 1 visits today)

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

4 × one =