Φέτος αποφασίσαμε να κάνουμε Πάσχα στο Λεωνίδιο Αρκαδίας. Είχαμε ακούσει πολλά για τα πασχαλινά έθιμα του Λεωνιδίου, κυρίως για τα μικρά αερόστατα που πλημμυρίζουν τον ουρανό το βράδυ της Ανάστασης.

Όμως, διαπιστώσαμε πως το Πάσχα στο Λεωνίδιο έχει και πολλά ακόμα να προσφέρει πέρα απο το βράδυ της Ανάστασης.

Ξεκινώντας απο την Αθήνα, επιλέξαμε να ακολουθήσουμε τη παραλιακή διαδρομή Άργος-Άστρος Κυνουρίας-Τυρό και να απολαύσουμε τα τοπία.

Μετά από 3 1/2 ώρες χαλαρής οδήγησης (αφού είχαμε κάνει και μια στάση για να ξεμουδιάσουμε) φτάσαμε στο Λεωνίδιο. Το κατάλυμα που είχαμε επιλέξει για τις ημέρες αυτές ήταν λίγο έξω απο το Λεωνίδιο, στα Πούληθρα, ένα παραλιακό χωριό.

Το πρώτο μέρος που μας είχαν συστήσει να επισκεφτούμε ήταν η Ιερά Μονή Παναγίας Ελώνας Λεωνιδίου. Είναι χτισμένη πάνω σε βράχο, σε μια απότομη πλαγιά του Πάρνωνα. Πλησιάζοντας στη μονή έχεις την εντύπωση πως αιωρείται. Η θέα που προσφέρει είναι μοναδική.

Μετά την επίσκεψη μας στην Μονή Ελώνης συνεχίσαμε για το χωριό Κοσμάς. Εκεί στην πλατεία του χωριού απολαύσαμε το καφεδάκι μας και το χειροποίητο σιροπιαστό γλυκό κάτω απο τα πλατάνια.

Είναι σαν να μεταφέρεσαι σε ένα τοπίο παλιάς εποχής που σου δημιουργεί συναισθήματα ηρεμίας, ξενοιασιάς, νοσταλγίας.

Το απόγευμα της Μεγάλης Παρασκευής οι κάτοικοι του Λεωνιδίου στολίζουν τα σοκάκια απο τα οποία θα περάσουν οι επιτάφιοι (5 ενορίες-5 επιτάφιοι) με χειροποίητα φαναράκια απο πορτοκάλι. Έχουν αδειάσει το εσωτερικό του πορτοκαλιού και μέσα έχουν τοποθετήσει ρεσό. Τα ανάβουν το βράδυ λίγο πριν ξεκινήσει η περιφορά των επιταφίων και εκτός απο το θέαμα που προσφέρουν, η περιοχή μοσχοβολάει πορτοκάλι.

Μετά τη περιφορά των Επιταφίων, συγκεντρώνονται σε πλατεία του Λεωνιδίου και με τη φιλαρμονική και τη χορωδία η ατμόσφαιρα είναι ιδιαίτερα συγκινητική.

Το Λεωνίδιο είναι γεμάτο γραφικά σοκάκια που μπορείς να τα περπατήσεις χωρίς να φοβάσαι για τα αυτοκίνητα αφού απαγορεύεται η κυκλοφορία τους στο εσωτερικό του τις ημέρες του Πάσχα. Να πιεις το καφέ σου, να απολαύσεις το παγωτό σου και το φαγητό σε πατροπαράδοτα καταστήματα.

Το πρωί του Μεγάλου Σάββατου επισκεφτήκαμε το παραλιακό χωριό Πλάκα.

Το απόγευμα του Μεγάλου Σαββάτου οι κάτοικοι του Λεωνιδίου ετοιμάζαν τα αερόστατα, μικρά και μεγάλα. Υπάρχουν μαγαζάκια που κατασκευάζουν τα αεροστατάκια και μπορείς να αγοράσεις.

Το θέαμα που προσφέρεται απο τα άπειρα αερόστατα που φωτίζουν τον ουρανό το βράδυ της Ανάστασης δύσκολα αποτυπώνεται σε φωτογραφία ή βίντεο. Μια εκπληκτική βραδιά που όλοι θα θυμόμαστε.

Την Κυριακή του Πάσχα γλέντι στήνεται στο παλιό Δημαρχείο του Λεωνδίου με αρνιά, κόκκινα αυγά, πασχαλινά κουλούρια και μουσική.

Εαν επιθυμείτε να επισκεφτείτε το Λεωνίδιο τις ημέρες του Πάσχα θα σας πρότεινα να αναζητήσετε κατάλυμα πολύ καιρό πριν (έχει πολύ κόσμο που το επισκέπτεται).

Για την επιστροφή μας στην Αθήνα επιλέξαμε να περάσουμε μέσα απο το Ναύπλιο, να δούμε φίλους και να πιουμε καφέ και να φάμε παγωτό στη πλατεία Συντάγματος.

Και δεν θα χάναμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε το υπέροχο Παλαμίδι

Το Λεωνίδιο Αρκαδίας δικαίως χαρακτηρίζεται ως ένας ιδανικός πασχαλινός προορισμός!!

(Visited 60 times, 1 visits today)

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *